lördag 28 mars 2009

Harru hört, va?

Tansi: Såg just när mattetantan körde mail att Pernilla ska fixa dig. Och MIG. Sju hundra tusans meloner, det räcker väl med dig.
Agnes: Haha!
Tansi: Vänta du. Hon kommer nog att bita av dina klor rätt rejält.
Agnes: Nä, va?
Tansi: Jo, för farao.
Agnes: Vill jag inte.
Tansi: Va troru. Hon fixar väl som hon vill.
Agnes: Nää.
Tansi: Jorå. Det är bara att stå ut. Och så kommer du hem som en liten tarm. Jag såg att matte skrev kollo-klippning. Det är häftiga grejer det.
Agnes: Va, vadå?
Tansi: Äsch, lönar sig inte att förklara för en som inte begriper.

4 kommentarer:

  1. Skrattar så jag tror jag dör!!!!

    SvaraRadera
  2. Agnes & Tansi:
    VI skrattar inte...

    SvaraRadera
  3. Lugn, Agnes! Jag minns när Pernilla fixade mig sist - då sa hon att jag "bara har två ben kvar". Men hon skojade bara - för jag har fortfarande fyra pigga tassar att skutta runt på... Så var inte orolig - men säg gärna till Pernilla att Tansi ska bli klippt som en pudel i lejonman... *flinar glatt*
    Kram från syrran som håller tummarna för dig att du inte ser ut som en nakenhund efter besöket hos Pernilla... *retas*

    SvaraRadera
  4. Agnes här också:
    Schysst syrran!Pudel... haha, det blir finnemang.

    SvaraRadera